.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبيعت گردي و نگرش منفي مديران مازندراني
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است...
طبيعت گردي و نگرش منفي مديران مازندراني

دبیر کمیته ملی طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با انتقاد از نگرش غلط و منفی برخی مدیران محیط زیست و منابع طبیعی مازندران اظهار داشت: اجرای طرح های طبیعت گردی در مازندران به کندی پیش می رود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، آرش کوشا عصر سه شنبه در جلسه کمیته طبیعت گردی مازندران در محل استانداری افزود: نگرش برخی مدیران دستگاه های اجرایی به اجرای طرح های گردشگری و طبیعت گردی مازندران بسیار منفی است.

وی خاطر نشان کرد: این نوع نگرش باعث شده است تا حتی یک طرح طبیعت گردی و گردشگری مصوب اجرایی نشود.

دبیر کمیته ملی طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اینکه در برخی استان های کشور تا سقف 10 طرح طبیعت گردی و گردشگری اجرایی شده است، عنوان کرد: استان های شمالی با وجود دارا بودن طبیعت بکر و جاذبه های بی بدیل از اجرای طرح های طبیعت گردی محروم ماندند.

کوشا با بیان اینکه ادارات محیط زیست و منابع طبیعی با مانع تراشی های بسیار مانع اجرای طرح های گردشگری می شوند، یادآور شد: کمتر سرمایه گذاری پیدا می شود که بخواهد در استان های شمالی اقدام در خور تحسینی جهت گردشگری انجام دهد.

این مسئول یادآور شد: سرمایه گذار با ورود به دو دستگاه منابع طبیعی و محیط زیست پشیمان از سرمایه گذاری در این استان ها می شود.

در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.